אכיפה פנימית, בקרה וחקירות פנימיות

הפרה של הוראות חוק התחרות עלולה להיות בעלת השפעה שלילית על עסקיה של החברה, על שמה הטוב ועל המוניטין שרכשה החברה בעמל רב. יתרה מכך, להפרת חוק התחרות עלולה להיות תוצאה שלילית כבדת משקל במישור המשפט הפלילי, המשפט המנהלי וכן במישור המשפט  האזרחי – הן עבור החברה והן עבור מנהליה ועובדיה.


עורכי ועורכות הדין של זקלר ארגוב הם בין המנוסים ביותר בארץ בניהול הליכי ליטיגציה בתחום דיני התחרות. מומחיות משרדנו בתחום דיני הגבלים עסקיים ותחרות, בשילוב עם הניסיון הנרחב והמעשי שלנו בתחום התובענות הייצוגיות והליכי גיבוש ויישום מדיניות מקיפה לניהול סיכונים ולמניעת ביצוע עבירות בתחום הגבלים עסקיים בתאגיד היא פחות מכבידה ואף חסכונית יותר ביחס להתמודדות בדיעבד עם חקירה של רשות התחרות שעלול להסתיים בעיצום כספי או הליך פלילי. בנוסף, רשות התחרות בוחנת במסגרת חקירות פליליות שהיא מנהלת את מאמצי יישום תכנית אכיפה פנימית בתאגיד וקיימת סבירות גבוהה יותר להימנעות מאישומים פליליים על מנהלים ותאגידים אשר יכולים להוכיח שיש להם תרבות אכיפה אמיתית.

צוות המשרד גיבש והטמיע בהצלחה תוכניות אכיפה פנימית בתחום הגבלים עסקיים עבור לקוחות מתחומי פעילות מגוונים ובכלל זה רשתות קמעונאות מזון, רשת בתי מרקחת, חברת תרופות רב-לאומית, חברת סלולר, חברות מחשוב ואחרים.


אנחנו הכתובת שלכם עבור:

  • גיבוש תכנית אכיפה פנימית המותאמת באופן מיוחד לפעילות החברה והכל באופן מונגש ו"ידידותי למשתמש".
  • גיבוש  מנגנון הכולל מערך הסברה, מערכת נהלים לפתרון בעיות ומערך דיווח ובקרה פנימיים שתכליתם להבטיח כי פעילות החברה ועובדיה תתבצע בהתאם להוראות חוק התחרות, תוך איתור חריגים והפקת לקחים.
  • ביצוע הדרכות שוטפות לצוות העובדים וההנהלה הבכירה.
  • סיוע בביצוע ביקורת מעמיקה אם קיים חשד להתנהלות נגד תחרות או כחלק מתהליך בדיקת נאותות.
  • ביצוע בקרות וחקירות פנימיות.

עדכונים אחרונים

  • משרד זקלר ארגוב דורג בקבוצת העילית ע"י BDI

    אנו גאים לעדכן כי משרדנו דורג כאחד המשרדים המובילים בישראל...

  • חסימת חשבון טראמפ ודיני התחרות

    עו"ד עופר ארגוב בנקודת מבט חדשה לחסימת חשבון טראמפ בפייסבוק...

  • משרדנו ייצג את סופר-פארם בעסקת מיזוג לרכישת חברה בתחום ההכנות הרוקחיות

    משרדנו ייצג את חברת סופר-פארם בקבלת אישור הממונה על התחרות לעסקת מיזוג...