דיני היצף

צוות המשרד הוא בעל מומחיות בייצוג לקוחות בסוגיות הקשורות למחירי היצף (anti-dumping). אנו מסייעים ללקוחותינו ומייצגים אותם תוך שימוש באסטרטגיה הגנתית או התקפית, לפי הצורך.

אנו בעלי ניסיון בניהול תיקים בסוגיות הקשורות למחירי היצף מול רשויות שונות ומסייעים ללקוחותינו בגיבוש האסטרטגיה המשפטית והעסקית שלהם.

אחד התיקים המרכזיים בהם היה מעורב משרדנו לאחרונה הוא בייצוג של חברת LafargeHolcim, יצרנית מלט מיוון, בהליך של בחינה מחודשת של היטל סחר שהוטל על יבוא מלט מיוון וטורקיה. הצו שקבע את שיעור ההיטל ניתן לאחר הליך ארוך ומקיף שנמשך כשנתיים שבסופו פורסם צו המטיל היטל היצף בשיעור מסוים. מספר חודשים לאחר מכן, הממונה על היטלי סחר החליט לפתוח בהליך של בחינה מחודשת של שיעור ההיטל שנקבע בצו והמליץ ​​להגדיל את שיעור ההיטל בשיעור הגבוה פי 120 מהשיעור שנקבע. משרדנו ייצג את LafargeHolcim בשימוע שהתקיים בפני הוועדה המייעצת שבו השתתפו נציגי החברות המייבאות מלט לישראל, יצרניות המלט מיוון ומטורקיה, נציגים מממשלת יוון ומשתתפים נוספים אשר בעקבותיו הוועדה החליטה לדחות את המלצות הממונה ולהותיר את שיעור ההיטל כפי שנקבע בצו.

עדכונים אחרונים

  • חסימת חשבון טראמפ ודיני התחרות

    עו"ד עופר ארגוב בנקודת מבט חדשה לחסימת חשבון טראמפ בפייסבוק...

  • ניב זקלר בראיון לחדשות 12 על ענקיות האינטרנט

    ניב זקלר התראיין לחדשות 12 בנושא ענקיות האינטרנט...

  • משרד זקלר ארגוב דורג כאחד המשרדים המובילים בישראל ע"י Legal 500

    אנו שמחים לבשר כי המדריך הבינלאומי היוקרתי Legal 500 פרסם...